• antiagingshow1

Te sem tudsz aludni? Alvást segítő kisokos bizonyos kor felett


Sokan vagyunk így mostanában. Vagy az elalvás megy nehezen, vagy felriadunk a hajnali órákban és órákig próbálunk visszaaludni. Jöjjenek a szelíd módszerek és a magnéziumos készítmények az álmatlanság leküzdéséhez!


Nő fekszik az ágyon nyitott szemmel
A jó alvás nélkülözhetetlen az egészséghez ( fotó: Unsplash)


Ismerős a helyzet? Kattog az agyunk, persze csupa negatív gondolat jön elő, amelyek felerősítik az alapszorongást: mi lesz velünk reggel? Nem bírunk majd felkelni, egész nap hullafáradtak leszünk. Hogyan tudunk majd helytállni a ránk váró feladatok tengerében? Álomba menekülnénk, csakhogy bármennyire is szeretnénk, nem megy. Hiába számolunk, meditálunk, légzőgyakorlatokat végzünk, nem tudjuk elterelni a figyelmünket a megoldandó problémákról, a valóság nyomasztó rémképeiről. Ha mindezekhez a változókorral járó hőhullámok, az éjszakai izzadás is társulnak, úgy érezzük, nem bírjuk tovább. Aztán amikor feladjuk a küzdelmet az elménkkel és a testünkkel, jön a megváltás: egy kis időre még visszazuhanunk a tudattalanság állapotába, egészen addig, míg bekapcsol az ébresztő.


Szükség van a jó alvásra

Ezt persze mi is tudjuk. Ha néhány napig nem alszunk jól, azonnal megtapasztaljuk az alváshiány összes negatív tünetét. Fizikai és mentális fáradtság lesz úrrá rajtunk, sorban követjük el a hibákat, hisztirohamainkkal, türelmetlenségünkkel agyára megyünk a környezetünknek. Gyengül az immunrendszerünk, könnyebben leszünk betegek. Ha ez az állapot tartósan fennáll, insomniáról beszélünk, ami már kóros jelenség, nem lehet csak úgy a szőnyeg alá seperni. Ilyenkor mindenképp orvoshoz kell fordulni. A durvább altatókat már csak ő írhatja fel, de ehhez ki kell vizsgálni minket.


Szelíd gyógymódok

Először jöjjenek a házi praktikák. Elalvás előtt igyunk meg egy pohár meleg tejet, vagy gyógyteát. Délután már ne kávézzunk, ügyeljünk arra, hogy korán és keveset vacsorázzunk. Napközben mozogjunk többet, logikus, hogyha lefárasztjuk a testünket, jobban kívánja majd a pihenést. Az agyunkkal és a szemünkkel pont fordítva kell bánni. Lefekvés előtt már néhány órával szakadjunk el a számítógéptől, okostelefontól, térjünk vissza a való világba. Az elektronikai eszközök által kibocsátott fények és egyéb ingerek nem kedveznek sem az agynak, sem a szemnek. Sokat segít, ha lefekvés előtt átszellőztetjük a hálószobát, lehúzzuk a redőnyt, a teljes sötétségben könnyebben megy az elalvás.


Ha mindez sem segít

Ekkor fordulunk a gyógyhatású készítményekhez, természetes nyugtató és altató szerekhez. Ezekből jó sokféle kapható a gyógyszertárakban, mindenkinek magának kell kipróbálni, melyik jön be. Ha szerencsések vagyunk, időben, mielőtt még egy vagyont elköltenénk rájuk, megtaláljuk a számunkra legmegfelelőbbet. Rossz hír viszont, hogy egyáltalán nem biztos, a szer, ami most működik, legközelebb is beválik. Saját tapasztalat, hogy különböző élethelyzetekben más-más készítmény válik be.


Magnéziumpótlás kívülről-belülről

Bizonyos kor felett a magnéziumpótlás valamilyen formája már a napi rutinunk része kell, hogy legyen. Nemcsak azért, hogy ne görcsöljön be a lábunk, amikor sportolunk, hanem azért is, mert a magnézium részt vesz a szívritmus és az idegrendszer kiegyensúlyozott működésében. Segítségével csökkenthetők a káros stresszhatások és megnyugtatóbbá válik az alvás. Sokan nem tudják, hogy a magnéziumot nemcsak szájon át szedhető tablettákkal vehetjük magunkhoz, vannak még hatékonyabb és kellemesebb formái is a magnéziumbevitelnek. Léteznek magnéziumos testápolók, testpakolások, magnéziumos asztali só, amivel láb-, vagy kádfürdőt vehetünk. Ezek a kényeztető rituálék lefekvés előtt segítik az ellazulást és több esélyt adnak ahhoz, hogy ne váljék rémálommá az éjszakánk.



Magnéziumos kényeztetés a jó alvásért


1. BetterYou Magnesium Sleep Lotion ásványi éjszakai testápoló

Magnézium-klorid, valamint a levendula és a kamilla illóolajainak szakszerűen kevert kombinációja, ami elősegíti az éjszakai ellazulást.



2. Ősi Magnéziumos Fürdősó

Az Ősi Magnézium Fürdősó száraz magnézium-klorid só és egyéb nyomelemek keveréke, melyet magnéziumos fürdőkhöz, lábfürdőhöz ajánlanak. Egy kád vízben feloldva segít elengedni a napi stresszt, felfrissít és ellazít, miközben természetes módon hozzájárul a szervezet napi magnézium szintjének fenntartásához.


3. Ősi Magnéziumos Agyagpakolás arcra és testre


Az Ősi magnézium kalcium-montmorrillonit természetes ionos ásványtartalmú arcmaszk és testápoló agyagpor, amely vízzel összekeverve kíméletesen eltávolítja az elhalt hámsejteket, ásványi anyagokkal tölti fel a bőrt és megszünteti a bőr túlzott olajosodását anélkül, hogy kiszárítaná.




4. Thalion Magnesium booster

Tengeri magnézium, nyomelemek és ásványi anyagok egy különleges gél textúrában.

Kompenzálja a napi magnéziumhiányt: stressz, fáradtság, ingerlékenység, izomfeszültség, alvászavar ellen hatékony készítmény. Naponta egyszer, kb. 4-8 pumpálásnyi mennyiséget masszírozz be az alkarra, a comb belső részére, vagy az alhasra.

A magnézium krém hígabb állagú, mert magas a készítményben az oldott ásványi anyag mennyisége. A híg állag miatt biztosított a gyors és hatékony felszívódás is!



Ezt is olvasd el!

Több mint egy kényeztető fejmasszázs


124 megtekintés0 hozzászólás